Marketing a komunikace nově vzniklé kavárny 9 životů – Bc. Tereza Kučková
Bc. Tereza Kučková
Diplomová práce
Marketing a komunikace nově vzniklé kavárny 9 životů
The Marketing and Communication of a new Coffehouse 9 životů
Anotace:
Objektem zkoumání této diplomové práce je nově vzniklá kočičí kavárna 9 životů v Opavě. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních pojmů z oblasti služeb, marketingu a marketingové komunikací služeb. Praktická část práce aplikuje poznatky na vybranou kavárnu. Součástí druhé části práce je i kvantitativní výzkum. Jeho cílem je zjistit spokojenost zákazníků kavárny s danou službou. Závěry a doporučení …víceAbstract:
The object of this thesis is newly opened cat coffeehouse 9 životů in Opava. Theoretical part focuses on explanation of the basic term from the field of services, marketing and marketing communication of the services. Practical part applies these findings on the chosen cafe. The quantitative research is also a part of the second part of the thesis. Its intention is to find out how satisfied customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kučková, Tereza. Marketing a komunikace nově vzniklé kavárny 9 životů . Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Marie Heřmánková -
Analýza marketingové komunikace hotelových služeb ve velkoměstských aglomeracích
Iva Smejkalová -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Veronika Švecová -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot -
Marketingová komunikace ve službách
Tereza Bromová -
Návrh marketingové komunikace pro vybraný podnik tradičního cukrářství
Markéta Nováková -
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Jiří Brňák