Značení Český výrobek pohledem výrobců na českém trhu – Bc. Marek Suchý
Bc. Marek Suchý
Diplomová práce
Značení Český výrobek pohledem výrobců na českém trhu
Czech product mark from the perspective of producers on Czech market
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení vlastních doporučení a možných změn koordinátorům obchodního značení „Český výrobek“, která přispějí k efektivnější tvorbě marketingové a komunikační strategie těchto značek, a to zejména na základě aktuální pozice těchto značek a na základě očekávání podniků, které těmito značkami označují svoje produkty.Abstract:
The aim of the thesis is to create recommendations and suggestions to possible changes for coordinators of the origin marking “Český výrobek” (Czech product). These suggestions will contribute to more effective marketing and communication strategy of these marks of origin, especially based on the current position of the marks on the market and the expectations of those companies that labels their products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Product Placement in Music Videos in Respect of the Generation Y in the Czech Republic
Matěj Novotný -
Product placement v české kinematografické tvorbě
Martina Suková -
Product placement a jeho vnímání českým a slovenským spotřebitelem
Petra Dvorská -
Efektivita product placementu, jakožto marketingového nástroje, v českém filmu
Matyáš Bulín -
Product placement v českých televizních pořadech
Veronika Kučerová -
Product placement v české audiovizuální tvorbě
Jaroslava KAFKOVÁ -
Právní aspekty product placementu v České republice
Lidmila Kuchaříková -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva