Specifika sociální reklamy mimo české prostředí – Bc. Juraj POBJECKÝ
Bc. Juraj POBJECKÝ
Bakalářská práce
Specifika sociální reklamy mimo české prostředí
Specifity of social marketing except Czech conditions
Anotace:
Táto bakalárska práca sa venuje sociálnemu marketingu, jeho kampaniam a sociálnej re-klame mimo českého prostredia. Charakterizuje jeho špecifiká na základe vývoja. Analyzuje jeho jedinečnosť, trendy a kreatívne riešenia. Určitá je snaha o sumarizovanie vybraných kampaní z rôznych krajín, ako východisko pre analýzy národnostných jedinečností.Abstract:
This Bachelor thesis is about social marketing, campaigns and social advertising out of the Czech conditions. It describes specifics on the basic of its evolution. It is analyzing indivi-duality, trends and creative solutions. You can see tendency to sumarize some compaigns from different countries, as the basic of the analyze of nation specifics.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10527
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POBJECKÝ, Juraj. Specifika sociální reklamy mimo české prostředí. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků
Karolína Chalupová -
Moderní trendy v marketingu knih a knihoven
Veronika Kociánová -
Moderné trendy v marketingu
Dominika Straková -
Trendy v politickém marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny 2021 a komunálních voleb 2022
Anna Marie Bukovanská -
Nové trendy v marketingu a ich využitie v chemickom priemysle
Kristián Hadidom -
“Staré versus nové” - trendy v marketingu malého a středního podniku
Niki Cassolová -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků
Irena Lastres