Bc. Juraj POBJECKÝ

Bakalářská práce

Specifika sociální reklamy mimo české prostředí

Specifity of social marketing except Czech conditions
Anotace:
Táto bakalárska práca sa venuje sociálnemu marketingu, jeho kampaniam a sociálnej re-klame mimo českého prostredia. Charakterizuje jeho špecifiká na základe vývoja. Analyzuje jeho jedinečnosť, trendy a kreatívne riešenia. Určitá je snaha o sumarizovanie vybraných kampaní z rôznych krajín, ako východisko pre analýzy národnostných jedinečností.
Abstract:
This Bachelor thesis is about social marketing, campaigns and social advertising out of the Czech conditions. It describes specifics on the basic of its evolution. It is analyzing indivi-duality, trends and creative solutions. You can see tendency to sumarize some compaigns from different countries, as the basic of the analyze of nation specifics.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10527

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POBJECKÝ, Juraj. Specifika sociální reklamy mimo české prostředí. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace