Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích – Adéla HORÁLKOVÁ
Adéla HORÁLKOVÁ
Bakalářská práce
Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích
Activity on social networks of the Almond hotel in Teplice
Anotace:
Sociální sítě jsou zvláště důležité v oblasti cestovního ruchu. Hlavním cílem sociálních sítí v hotelovém průmyslu je zvýšit počet rezervací, a tím získat větší zájem hostů. Klienti se neustále více obracejí na sociální sítě jako na prostředek pro získávání informací a interakci s podniky. Hotel Almond v Teplicích naplno nevyužívá sociální sítě, tím pádem přichází o možné potencionální klienty, kteří …víceAbstract:
Social networks are particularly important in the tourism industry. The main objective of social networks in the hotel industry is to increase the number of bookings and thus gain more interest from guests. Clients are increasingly turning to social networking to get information and interact with businesses. Hotel Almond in Teplice does not make full use of social networks, hence the coming potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁLKOVÁ, Adéla. \textit{Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/hxxdhs/.
Jak správně citovat práci
HORÁLKOVÁ, Adéla. Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš