Inovační efektivita obchodních modelů špičkových fotbalových klubů v Řecku – Pavlos Christoforidis
Pavlos Christoforidis
Diplomová práce
Inovační efektivita obchodních modelů špičkových fotbalových klubů v Řecku
Innovation efficiency of the business models of the top football clubs in Greece
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá, jak inovativní jsou fotbalové kluby v závislosti na jejich obchodních modelech. Obchodní model zhruba popisuje způsoby, které podnik/organizace využívá k vytváření zisku. Velmi užitečným manažerským nástrojem pro zkoumání těchto cest je tzv. Business Model Canvas, který obsahuje různé aspekty organizace nebo podnikání (např. klíčové zdroje, klíčové aktivity, vztahy se zákazníky …víceAbstract:
The present diploma thesis investigates how innovative efficient are football clubs depending on their business models. A business model roughly describes the ways a business/organization uses to make profit. A very useful managerial tool for examining these ways is the so-called Business Model Canvas, which comprises various building blocks (e.g. key resources, key activities, customer relationships …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
- Oponent: Sylvie Formánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Economics and Management / Management v AJ
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.
Johana Přikrylová -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE
Veronika Steinmetzová -
Marketingová komunikace ekonomicko-manažerských vysokých škol a její efektivita s ohledem na zájem uchazečů o studium
Lucie Hrabětová -
Consumers´ decisionmaking under Salop´s model: Key study on Starbucks Prague and Richmond business model
Oldřich Kučera -
Mass customization as a business model: Business plan for online furniture company
Martin Žák -
Návrh nového obchodního modelu metodikou Business Model Canvas
Štefan Bittmann -
Renocar’s Oldtimer Business Strategy – Connecting History and Heritage with the Current Business Model
Matěj Lang