Iveta VOBORNÍKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace se zaměřením na podporu prodeje firmy Family DAVO, s. r. o.

Marketing communications with a view to sales promotions of the company Family DAVO, Ltd.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat podporu prodeje firmy Family DAVO, s.r.o. a navrhnout doporučení pro zefektivnění marketingových komunikací s důrazem na podporu prodeje. V první části je zpracována teoretická část tohoto tématu. Začíná marketingovou komunikací, která je později rozebrána na její jednotlivé nástroje. Nejvíce se však práce věnuje podpoře prodeje. Analytická část obsahuje představení …více
Abstract:
The goal of the bachelor thesis is to analyze sales promotions activities of Family DAVO Ltd. company and suggest a recommendations for a marketing communications with a goal to become more effective. There is also an emphasis for the sales promotion activities in the thesis. A theoretical part is processed in the first part of the thesis. There are analysed the tools of marketing communications subsequently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13558

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Jana Zrníková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOBORNÍKOVÁ, Iveta. Marketingová komunikace se zaměřením na podporu prodeje firmy Family DAVO, s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.