Projekt marketingové komunikace Slow Femme – Bc. Kamila Prokopová
Bc. Kamila Prokopová
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace Slow Femme
Slow Femme Marketing Communication Project
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace Slow femme. Teoretická část vymezuje teoretické pojmy související s tématem marketingové komunikace a současného spotřebitelského chování. Praktická část se zabývá charakteristikou magazínu Slow Femme a kvalitativním a kvantitativním výzkumem. Díky výsledkům z praktické části je navržena komunikační kampaň značky Slow Femme.Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication project Slow femme. The theoretical part defines theoretical terms related to the topic of marketing communication and current consumer behavior. The practical part deals with the characteristics of Slow Femme magazine and qualitative and quantitative research. Furthermore, to the results from the practical part, a communication campaign for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Prokopová, Kamila. Projekt marketingové komunikace Slow Femme. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková