Bc. Klára Tylšarová

Diplomová práce

Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku

Self-Efficancy in Preschool Children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímanou vlastní účinností dětí předškolního věku. Teoretická část práce představuje sociálně kognitivní teorii Alberta Bandury, ze které vychází fenomén vnímané vlastní účinnosti. Podává základní teoretické ukotvení vnímané vlastní účinnosti, její zdroje a stručný popis jejího vývoje. Diplomová práce dále nahlíží na charakteristiku předškolního věku v kontextu zvoleného fenoménu …více
Abstract:
The thesis deals with Self-efficacy in preschool children. The theoretical part represents the Social Cognitive Theory by Albert Bandura, from which comes the phenomenon of Self-efficacy. It provides basic theoretical point Self-efficacy, its sources and a brief description of its development. The thesis also looks at the characteristics of preschool children in the context of the chosen phenomenon …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tylšarová, Klára. Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe