Pavel JAVOŘÍK

Bakalářská práce

Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi

Identifying Customers of Company TRIM s. r. o. and Proposal for Communicating with them
Anotace:
Práce se zabývá identifikováním a rozčleněním jednotlivých cílových skupin zákazníků dle jejich významu pro firmu Trim s.r.o. Tyto cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických kritérií, jež umožňují přímou komunikaci s nimi. V teoretické části budou zpracovány poznatky ze studia a také četby odborné literatury, které umožní identifikování cílových skupin. V praktické části bude představena …více
Abstract:
This thesis is focused on identification and segment individual customers' target groups acording to their importance for company Trim s.r.o. These targetsegments will be create based on specific criteriathat allow direct communication with them. In the theoretical part of the findings will be processed from the study and fading literature that will enable identify target groups. In the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JAVOŘÍK, Pavel. Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe