Marketingový mix internetového obchodu www.vizitky2000.cz – Mgr. Martina VESELÁ
Mgr. Martina VESELÁ
Diplomová práce
Marketingový mix internetového obchodu www.vizitky2000.cz
Marketing mix for e-shop www.vizitky2000.cz
Anotace:
Cílem této práce je zhodnocení význam Internetu jako nástroje marketingových komunika-cí a popsání principu provozu e-shopu. Analyzování pozice serveru Vizitky2000.cz na trhu a navržení nové marketingové strategie serveru, jejíž součástí bude projekt nového uživatelského prostředí. Nový projekt bude uveden do praxe a provedeno zhodnocení na-vrhnuté strategie.Abstract:
The objective of this dissertation is to describe the importance of internet as a marketing communications' tool and the working principle of e-commerce, to analyse the position of Vizitky2000 server on the market and to design new marketing strategy containing the project of new website's design. The new project will be put in practice and the newly designed strategy will be examinated.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4982
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
- Vedoucí: Mgr. Štěpán Prachař
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VESELÁ, Martina. Marketingový mix internetového obchodu www.vizitky2000.cz. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Vliv marketingové komunikace přítomné na VŠ na stravovací návyky studentů
Eliška Sýkorová