Mgr. Martina VESELÁ

Diplomová práce

Marketingový mix internetového obchodu www.vizitky2000.cz

Marketing mix for e-shop www.vizitky2000.cz
Anotace:
Cílem této práce je zhodnocení význam Internetu jako nástroje marketingových komunika-cí a popsání principu provozu e-shopu. Analyzování pozice serveru Vizitky2000.cz na trhu a navržení nové marketingové strategie serveru, jejíž součástí bude projekt nového uživatelského prostředí. Nový projekt bude uveden do praxe a provedeno zhodnocení na-vrhnuté strategie.
Abstract:
The objective of this dissertation is to describe the importance of internet as a marketing communications' tool and the working principle of e-commerce, to analyse the position of Vizitky2000 server on the market and to design new marketing strategy containing the project of new website's design. The new project will be put in practice and the newly designed strategy will be examinated.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor: 4982

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Štěpán Prachař

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VESELÁ, Martina. Marketingový mix internetového obchodu www.vizitky2000.cz. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.