Lucie RUŠOVÁ
Bakalářská práce
John Williams a filmová hudba
John Williams and film music
Anotace:
Bakalářská práce se snaží přinést ucelený obraz o filmové hudbě a jejich hlavních představitelích. Zaměřuje se především na výraznou osobnost Johna Williamse a jeho vynikající tvorbu. V této práci je popsána definice filmové hudby, její vznik a historický vývoj. Představuje dílo a charakteristické znaky kompozice předních současných skladatelů Ennia Morriconeho, Hanse Zimmera a Danny Elfmana. Hlavní …víceAbstract:
This Beachelors work is trying to bring a integrated picture of film music and its main representatives. I concentrate all above on strong personality of John Williams and his brilliant works. This work includes a definition of film music, its origin and historical development. I introduce the piece and characteristics of composition of main present composers: Ennio Morricone, Hans Zimmer and Danny …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Luboš Hána, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RUŠOVÁ, Lucie. John Williams a filmová hudba. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života
Práce na příbuzné téma
-
Historie a vývoj hudby ve videohrách
Simona Plottová -
Principy užití hudby v amerických filmech
Rudolf Vodička -
Prolínání původní filmové hudby s hudbou klasickou
David Czech -
Analýza hudby a zvuku ve filmu Masaryk
Nicole SEIDLOVÁ -
Hellboy: tematický přístup filmové hudby vs. jednotná tematická koncepce v komiksovém filmu
Petr Kocanda -
Specifika filmové hudby
Michael Ratislav -
Proměny filmové hudby a postprodukčního procesu: úvod do studia filmové hudby
Petr Kocanda -
Psychologické aspekty vnímání filmové hudby se zaměřením na hudbu Jana Jiráska
Markéta Jindráková