Marketingové komunikace volební kampaně v USA – Bc. Markéta ZEZULKOVÁ
Bc. Markéta ZEZULKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové komunikace volební kampaně v USA
Barack Obama´s Election Campaigning 2008
Abstract:
This bachelor thesis aims to provide an insight into the election campaigning in the United States of America and into Barack Obama´s presidential campaigning 2008. It aims to cover some relevant aspects which made election 2008 historical and unusual one. In par-ticular, the bachelor thesis investigates possible key aspects of the campaign for Obama´s victory. The Theoretical framework, collectively …víceAbstract:
Barack Obama je prvním afro-americkým prezidentem Spojených Států Amerických. Ve volebním klání 2008 porazil v primárkách Hillary R. Clinton, členku velmi vlivné politické rodiny, a během hlavní prezidentské volby amerického válečného hrdinu a miláčka médií Johna McCaina. Odborníci, média i široká veřejnost se shodují, že se jednalo o historické volby, jejichž průběh a všeobecný dopad se bude studovat …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10545
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEZULKOVÁ, Markéta. Marketingové komunikace volební kampaně v USA. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
Michaela Žerníčková -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
David Randák