Dalibor Rokyta
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in Advertisment
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zkoumání a pozorování etické a ekonomické stránky reklamy, její působení, vnímání spotřebiteli, jejím působením a ovlivňováním a také její samotnou regulací formou Etického Kodexu pro reklamu. Vnímání a pozorování jejího působení, a to jak pozitivního, tak negativního. První část této práce se bude zabývat teoretickou částí, seznámením a úvodem do světa reklamy, etiky …víceAbstract:
The goal of of this work is the exploration and observation of ethical and economic aspects of advertising, its effect, consumer perceptions, its effect and influence as well as its very regulation form of the Ethics Code for advertisement. Perception and observation of action, both positive and negative.The first part will deal with the theoretical part, familiarization and introduction into the world …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of China)
Zongyuan Chi -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of Coca-cola)
Uliana Mikhalets -
Effect of Workplace Politics in Multicultural Organizations in India
Sandeep Kumar Saggam -
Economics of online advertising: A case study
Nikita Morozov -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák -
Kdy brát etiku vážně: Persuasivní etika jako odpověď na otázku „A k čemu?“
Michal Stránský
Název
Vložil
Vloženo
Práva