Dalibor Rokyta

Bakalářská práce

Etika v reklamě

Ethics in Advertisment
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zkoumání a pozorování etické a ekonomické stránky reklamy, její působení, vnímání spotřebiteli, jejím působením a ovlivňováním a také její samotnou regulací formou Etického Kodexu pro reklamu. Vnímání a pozorování jejího působení, a to jak pozitivního, tak negativního. První část této práce se bude zabývat teoretickou částí, seznámením a úvodem do světa reklamy, etiky …více
Abstract:
The goal of of this work is the exploration and observation of ethical and economic aspects of advertising, its effect, consumer perceptions, its effect and influence as well as its very regulation form of the Ethics Code for advertisement. Perception and observation of action, both positive and negative.The first part will deal with the theoretical part, familiarization and introduction into the world …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses p7c6s6 p7c6s6/3
17. 3. 2017
Složky
Soubory
Mach, J.
17. 3. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.