Využití Konceptu Snoezelen jako podpůrné metody při práci s dětmi postiženými více vadami. – Bc. Eva RŮŽIČKOVÁ
Bc. Eva RŮŽIČKOVÁ
Diplomová práce
Využití Konceptu Snoezelen jako podpůrné metody při práci s dětmi postiženými více vadami.
Utilization of concept Snoezelen as a supporting methods to work with children with multiple disabilities.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím Konceptu Snoezelen jako podpůrné metody při práci s dětmi s kombinovaným postižením. První kapitola je věnována definicím, etiologii a klasifikaci kombinovaného postižení. Druhá kapitola se zabývá edukací žáků s kombinovaným postižením. Třetí kapitola přibližuje Koncept Snoezelen, jeho definici, historii, cíle, funkce, účinky a v neposlední řadě i prostorové a materiální …víceAbstract:
This thesis deals with the use of Snoezelen concept as a supporting method for working with children with multiple disabilities. The first chapter is devoted to definitions, classification and aetiology of combined disabilitity. The second chapter deals with the education of students with multiple disabilities. The third chapter introduces and describes Snoezelen concept, its definition, history, objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RŮŽIČKOVÁ, Eva. Využití Konceptu Snoezelen jako podpůrné metody při práci s dětmi postiženými více vadami.. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Intervenční a terapeutické techniky na základní škole speciální v Královéhradeckém kraji
Iveta Berná Čerychová