Bc. Alena Ďurčanová

Diplomová práce

Projekt budování obchodní značky Podravka

Brand Building of Podravka Brand
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá projektom budovania obchodnej značky Podravka-Lagris a.s.. Teoretická časť je zameraná na teoretické východiská, ktoré slúžia ako podklad pre spracovanie praktickej a projektovej časti práce. Praktická časť sa zameriava na charakterizovanie spoločnosti, cieľovej skupiny, realizáciu analýz a prieskum trhu. Na základe uskutočneného marketingového výskumu je vypracovaný projekt …více
Abstract:
The diploma thesis deals with brand building of Podravka-Lagris company. Theoretical part focuses on theoretical standpoint which serves as a basis for practical and project part of the thesis. The practical part includes company and target group characteristics, execution of analyses and market research. On the basis of conducted market research, project of brand building of Podravka brand, through …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ďurčanová, Alena. Projekt budování obchodní značky Podravka. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing