Patrik Jelč

Diplomová práce

Návrh strategického marketingového plánu pre budovanie značky PRENA

Návrh strategického marketingového plánu pre budovanie značky PRENA
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření návrhu strategického marketingového plánu značky PRENA pro rok 2022. Sekundárními cíli jsou definice identity značky na základě zvoleného modelu a realizace marketingového výzkumu pro zjištění rozhodujících faktorů při koupi barev a malířského nářadí. Práce postupuje podle standardního postupu tvorby marketingového plánu, který obsahuje situační analýzu, určení …více
Abstract:
The main goal of the diplooma thesis is to create a draft of strategic marketing plan for the PRENA brand for upcoming year 2022. The secondary objectives are to define the brand identity based on the selected model and marketing research to determine the decisive factors in buying paints and painting tools. The work follows the standard procedure of creating a marketing plan, which includes situation …více
Abstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je vytvorenie návrhu strategického marketingového plánu značky PRENA pre rok 2022. Sekundárnymi cieľmi sú definícia identity značky na základe zvoleného modelu a realizácia marketingového výskumu pre zistenie rozhodujúcich faktorov pri kúpe farieb a maliarskeho náradia. Práca postupuje podľa štandardného postupu tvorby marketingového plánu, ktorý obsahuje situačnú analýzu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Leoš Šafár

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85177