Digital versus traditional marketing for perfume products – Saule Turgambayeva
Saule Turgambayeva
Bakalářská práce
Digital versus traditional marketing for perfume products
Abstract:
This thesis focuses on Traditional and Digital Communication Channels for Perfume products. The theoretical part is based on a review and research of current literature covering the definition of a perfume product, its types, the process of manufacturing, marketing, and the definition of traditional and digital advertising channels. The practical part mainly consists of the analysis of questionnaire …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Statistical analysis of selected marketing database
Elizaveta Ushakova -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel -
Impact of Digital Marketing Strategy on Consumer Perception towards Global Fashion Brands: A Study On Generation Z Consumers
Sobhan Kumar Garnaik -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online
Aiperi Dzhantaeva -
The influence of digital marketing on brand awareness for the market entrance of Nothing Tech in the US smartphone market
Daniel Eduardo Vizcaino Rodriguez -
The impacts of digital marketing on consumer behavior in Cambodia
Sokagnna Tiv
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses qdzlea qdzlea/3
27. 3. 2020