Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu – Martin Kovář
Martin Kovář
Bakalářská práce
Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Proposal for strategy for development in the company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na malý podnikatelský subjekt, fyzická osoba, která je živnostníkem provozující obchod s Chovatelskými potřebami ve Zlíně.V teoretické části jsou popsány obecné postupy pro efektivní vyžívání kapitálu, návrhy řešení organizace a chodu firmy, pracovní postupy, možnosti financování rozvoje, trh poptávky a nabídky v daném odvětví. Část se také věnuje využití IS, webu …víceAbstract:
This thesis focuses on small business entity, a tradesman, who owns shop with pet supplies in ZlínThe theoretical part describes the general procedures for effective capital given notice, propose solutions organization and operation of the company, workflows, development financing, market demand and supply in the sector. Part also deals with the use of IS, web, PR, goodwill.In a part own work focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jan Hron, DrSc. dr. h. c.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
Mohamed Amine Najid -
CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer
Anna MICHÁLKOVÁ -
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Multisenzorické působení na zákazníka se zaměřením na genderové rozdíly (neuromarketingová studie)
Radka Šplíchalová -
Vliv a působení věrnostních programů na zákazníky.
Adam Hermann -
Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování
Barbora Zatloukalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses qwitf0 qwitf0/2
9. 10. 2016