Řízení nákupu ve společnosti Flextronics International s.r.o. – Bc. Josef Kolář
Bc. Josef Kolář
Bakalářská práce
Řízení nákupu ve společnosti Flextronics International s.r.o.
Purchasing management at Flextronics International s.r.o.
Anotace:
Práce se zabývá problematikou řízení nákupu ve společnosti Flextronics International s.r.o. Teoretická část práce je věnována charakteristice nákupu a jeho řízení. Součástí teoretické části jsou také modely nákupního procesu a informační systémy nákupu. Analytická část je zaměřena na analýzu řízení nákupu ve společnosti Flextronics International s.r.o. a její shrnutí. Závěr práce je věnován návrhové …víceAbstract:
This work focuses purchasing management in company Flextronics International s.r.o. Theoretical part of this work is dedicated to characteristics of purchasing and its management. One part of this work will also cover models of the purchase process and information system of purchasing. Analytical part focuses on the analysis of purchasing management in Flextronics International s.r.o. and its summary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Roman Hruška, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kolář, Josef. Řízení nákupu ve společnosti Flextronics International s.r.o.. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
Veronika Linhartová -
Vliv značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
Gabriela Červená -
Role obalu medu a výrobků z medu na nákupní rozhodovací proces
Ondřej Chytil -
Modely vedení a řízení nákupu podniku
Irena Poslušná -
Řízení nákupu ve vybrané společnosti
Hejna Hejna -
Efektivní proces řízení firemního nákupu MSP
Marina Skorbunova -
Řízení nákupu u zvolené firmy
Vlastimil Urban