Jana PAVLÍČKOVÁ

Diplomová práce

Projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Zubr, a.s.

The Improvement of Zubr Customers' satisfaction Project
Anotace:
Konkurenční rivalita mezi pivovary vyžaduje v současné době aktivní přístup ke zlepšování spokojenosti zákazníků. Cílem této diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků sudového segmentu se službami a s celkovou spoluprácí se společností Zubr, a.s. a na základě zjištěných skutečností vypracovat projekt zlepšení spokojenosti zákazníků. V první části práce jsou popsány teorie zabývající …více
Abstract:
Current competition rivalry exerts pressure on breweries to implement an active approach of improving customer satisfaction. The aim of this diploma thesis is to identify the level of barrel segment satisfaction with services and overall cooperation with company Zubr, Inc. and to elaborate a project of customers? satisfaction improvement according to the findings. Theoretical part is at first devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21282

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAVLÍČKOVÁ, Jana. Projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Zubr, a.s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing