Jana Rosáková

Diplomová práce

Začlenění problematiky fragmentace krajiny do výuky na 1.stupni ZŠ

Intergration of landscape fragmentation into the education process at basic schools
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na začlenění problematiky fragmentace krajiny do výuky na 1. stupni ZŠ. Práce je rozdělena na 3 části a to teoretickou, výzkumnou a praktickou. V teoretické části jsou popsány definice environmentální výchovy, fragmentace krajiny, migrace zvířat. Výzkumná část zjišťuje znalosti učitelů na 1. stupni ZŠ o fragmentaci krajiny a začleňování těchto znalostí do výuky. Praktická …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the integration of landscape fragmentation into the education process at basic schools. The thesis consists of free parts: theory, research and practice. In the theoretical part there are definitions of environmental education, landscape fragmentation and migration of animals. The research part discovers the basic schoolteachers´ knowledge about landscape fragmentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013
Zveřejnit od: 26. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2013
  • Vedoucí: doc. RNDr. Petr Anděl, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rosáková, Jana. Začlenění problematiky fragmentace krajiny do výuky na 1.stupni ZŠ. Liberec, 2013. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.7.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 7. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chování, Učitelství pro 1. stupeň základní školy