Luciána Čvirková

Bakalářská práce

Určenie a implementácia archetypálnej identity značky Alizé do marketingovej stratégie a komunikácie.

Určení a implementace archetypální identity značky Alizé do marketingové strategie a komunikace
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na poznání archetypální identity značky Alizé. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů zabývajících se značkou, brandingem, marketingovou strategií a teorie archetypů. V analytické části je provedena analýza současného stavu značky na základě hloubkového rozhovoru s jejími zástupci. Ten byl proveden s cílem zhodnotit její konkurenci, zákazíky a současnou …více
Abstract:
This bachelor thesis is focuses on the knowledge of the archetypal identity of the Alizé brand. The theoretical part contains definitions of basic terms regarding brand, branding, marketing strategy and archetype theory. In the analytical part, an analysis of the current state of the brand is carried out based on an in-depth interview with its representatives. It was carried out in order to evaluate …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zameriava na poznanie archetypálnej identity značky Alizé. Teoretická časť obsahuje definície základných pojmov zaoberajúcich sa značkou, brandingom, marketingovou stratégiou a teórie archetypov. V analytickej časti je prevedená analýza súčasného stavu značky na základe hĺbkového rozhovoru s jej zástupcami. Ten bol prevedený s cieľom zhodnotiť jej konkurenciu, zákazíkov a súčasnú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Peter Červinka
  • Oponent: Peter Hajnala, PhD. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON