Marketingová činnost firmy Výtahy Vaněrka s.r.o. – Martin HÁJEK
Martin HÁJEK
Bakalářská práce
Marketingová činnost firmy Výtahy Vaněrka s.r.o.
Marketing activity of a company Výtahy Vaněrka s.r.o.
Anotace:
Tato práce je zaměřena na firmu Výtahy Vaněrka s.r.o., která se zabývá výrobou výtahů a související činností. Snažil jsem se vyhodnotit zásadní prvky, které mají největší vliv na fungování firmy. Výsledkem je soubor doporučení, který by bylo vhodné začlenit do stávajícího řízení a tím zvýšit konkurenceschopnost na trhu. Závěrem je stručná SWOT analýza, která přehledně znázorňuje stávající situaci firmy …víceAbstract:
This work is focused upon company Výtahy Vaněrka Ltd. dealing with production of elevators and bearing activities. I tried to analyze crucial elements having the strongest influence on company running. There is a measures set as the analyse result which is appropriate for integration into todays management to increase competitivity on the market. In final part is short SWOT analysis (marketing management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Jiří Zima
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁJEK, Martin. Marketingová činnost firmy Výtahy Vaněrka s.r.o.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová