Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. – Filip Grünwald
Filip Grünwald
Diplomová práce
Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.
The Project on Increasing Motivation of Sales and Service Teams of the Call Centre in Komerční banka, a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti motivace zaměstnanců, druhy motivace a zaměřuje se také na moderní trendy z oblasti motivace zaměstnanců. V závěru teoretické části jsou stanoveny výzkumné hypotézy …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create a project on increasing motivation of sales and service teams of the call centre in Komerční banka, a.s. company. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes basic concepts of employee motivation, types of motivation and focuses on modern trends of employee motivation. In conclusion of theoretical part are established hypotheses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRÜNWALD, Filip. \textit{Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/vg8u3a/.
Jak správně citovat práci
Grünwald, Filip. Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Zaměstnanecké benefity jako součást péče o zaměstnance i motivační prostředek pro jejich udržení či získání
Šárka Kotačková Salvová -
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity
Pavlína Kolouchová -
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity
Františka Přecechtělová -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference v sektoru automotiv
Jana Sýkorová -
Zaměstnanecké benefity jako motivační nástroj
Aneta Hosová -
Zaměstnanecké benefity
Michaela Siverová -
Zaměstnanecké benefity jako nástroj motivace zaměstnanců
Josef Zajac -
Zaměstnanecké benefity ve společnosti Infinit
Eva Merhautová