Rozvoj dětí s těžkým mentálním postižením na 1. stupni základní školy speciální – Vendula VESELSKÁ
Vendula VESELSKÁ
Diplomová práce
Rozvoj dětí s těžkým mentálním postižením na 1. stupni základní školy speciální
Development of children with severe mental disability at first grade of basic school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje dětí s těžkým mentálním postižením na 1. stupni základní školy speciální. První kapitola teoretické části je zacílena na pojmové vymezení mentální retardace, její etiologii, klasifikaci a na vymezení nejčastějších kombinovaných postižení, které se vyskytují současně s mentální retardací. Druhá kapitola se zaměřuje na vzdělávání osob s mentálním postižením …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the development of children with severe mental disabilities at the first grade of basic school. The first chapter of the theoretical part focuses on the conceptual definition of mental retardation, its etiology and classification and the definition of the most common combined disabilities that occur simultaneously with mental retardation. The second chapter focuses on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VESELSKÁ, Vendula. Rozvoj dětí s těžkým mentálním postižením na 1. stupni základní školy speciální. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Intervenční a terapeutické techniky na základní škole speciální v Královéhradeckém kraji
Iveta Berná Čerychová