Využití nástrojů online marketingu ve vybrané společnosti – Karolína ZAHRADNÍKOVÁ
Karolína ZAHRADNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Využití nástrojů online marketingu ve vybrané společnosti
Use of online marketing tools in the selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů online marketingu Zoologické a botanické zahrady města Plzně a jejích konkurentů v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny základní charakteristiky a definice nástrojů online marketingu. Praktická část práce je věnována analýze webových stránek a sociálních sítí vybraných zoologických …víceAbstract:
This thesis is focusing on usage of online marketing tools of the Zoological and botanical garden Pilsen and its competitors in the Czech Republic. The thesis is split into two parts - the theoretical part and practical part. The theoretical part introduces basic characteristics and definitions of online marketing tools. The practical part is dedicated to the analysis of websites and social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAHRADNÍKOVÁ, Karolína. Využití nástrojů online marketingu ve vybrané společnosti. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová