Mgr. Šimon ŠKOVIERA

Diplomová práce

Komunikační strategie Rádia_FM

Communication strategy of Rádio_FM
Anotace:
Táto práca sa zaoberá problematikou slovenského alternatívneho a verejnoprávneho Rádia_FM. V teoretickej časti vymedzuje marketingový a mediálny pôdorys, z ktorého ďalšie časti práce vychádzajú. V praktickej časti práca analyzuje súčasný stav komunikácie rádia, približuje konkurenciu Rádia_FM i zahraničné alternatívne rádia. Projektová časť nadväzujúc na kauzálnu a SWOT analýzu, vychádzajúca tiež zo …více
Abstract:
This work deals with slovak alternative and public service Radio_FM. Theoretical part offers medial and marketing background for other parts of the work. Practical part analyse the process of radio current communication, describe competitors and foreign alternative radio stations. Project part come out from causal and SWOT analyses, segmentation and positioning of Radio_FM. This last part suggest communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2008
Zveřejnit od: 24. 4. 2008
Identifikátor: 7562

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠKOVIERA, Šimon. Komunikační strategie Rádia_FM. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 04. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace