Bc. Martina Bolatzká

Diplomová práce

Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy

Marketing Communication of Applied Behavioral Analysis
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy je navrhnout způsob, jakým o tomto specifickém typu intervence pro děti s poruchou autistického spektra informovat jejich rodiče a poskytnout jim informace pro rozhodování. Teoretická část práce pokládá teoretický základ témat neziskové marketingové komunikace, autismu a aplikované behaviorální analýzy. Praktická …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis named Marketing Communication od Applied Behavioral Analysis is to propose the way, how to promote this specific type of intervention for children with autism to their parents and provide them with information for decision-making. Theoretical part of this work sets the theoretical base for the topics of marketing communication in non-profit sector, autism and applied …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bolatzká, Martina. Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe