Strategie podniku při vstupu přímé konkurence na trh – Barbora Šmídová
Barbora Šmídová
Bakalářská práce
Strategie podniku při vstupu přímé konkurence na trh
Company’s strategy with straight competition enetering the market
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o strategii podniku XYZ při vstupu jeho přímé konkurence na trh. Strategie uvedená v práci se odvíjí od provedených analýz na daný podnik, zohledňující cíle podniku v budoucnu. Cílem je navrhnout strategii, která povede k upevnění jeho pozice na trhu a zvýšení tržního podílu.Abstract:
The bachelor thesis deals with strategy of a company XYZ with its straight competition entering the market. Strategy in this thesis is based on applicated analysis at given company, taking in consideration company’s goals in the future. The goal is to create strategy whis is gonna lead to strenghtening its position on the market and increasing its market share.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Benda, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza okolí vybrané organizace s důrazem na analýzu konkurence
Michal Murárik -
Dopady globální ekonomiky a působení konkurence na obchodní firmy v České republice
Martin Cakl -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Karina Zaitseva