Psychologické ovlivňování zákazníka obchodníkem – Aleš Hartman
Aleš Hartman
Bakalářská práce
Psychologické ovlivňování zákazníka obchodníkem
Trader´s psychological influencing to cutomer
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zjištění psychologického ovlivňování zákazníka obchodníkem ve společnosti XY. Práce se dělí na dvě části, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce je věnována definici prodeje, vymezení druhů prodeje a účastníků. Detailněji je popsán osobní prodej. Současně je definován prodejní proces a vlivy působící na rozhodování zákazníka. Závěrem jsou vyjmenovány …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on finding a trader's psychological influencing to customer at XY company. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the definition of sales, the types of sales and participants. Then there is a detail description of personal sales. Furthermore, there is a description of sales process and influences to customer decision …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Pechová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Michal Pechát -
Vliv marketingových komunikací v místě prodeje zboží na rozhodovací proces zákazníka
Mojmír Špalek -
Přímý prodej. Jak kvantitativní data ovlivňují prodejní výkonnost
Maryna Medvedieva -
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
Pavla Sulanská -
Marketingová komunikace zaměřená na osobní prodej
Daniela Kratochvílová -
Přímý prodej D2D
David Švec -
Online prodej osobních automobilů v Evropské unii
Jakub Mrzena -
Marketingové řízení firmy zaměřené na vizážistické služby a prodej kosmetického zboží
Tereza Bařinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva