Bc. Edita Hanušová

Diplomová práce

Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia

Marketing and Communication Strategy of Small Graphic Studio
Anotace:
Tématem této diplomové práce je vytvoření marketingové a komunikační strategie malého grafického studia, a to na základě provedení marketingové situační analýzy a identifikaci silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb pro budoucí rozvoj studia. Teoretická část obsahuje východiska pro zpracování projektové části. Ta analyzuje současnou situaci studia z pohledu interních dat, konkurence, komunikace …více
Abstract:
Proposal of marketing and communication strategy of small graphic studio is the topic of this thesis. These strategies for succesful development of graphic studio in future are prepared based on grasping of current situation through marketing situational analyses and SWOT analyses (identification of strong and weak points, opportunities and threats). The theoretical part of this thesis contents bases …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hanušová, Edita. Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe