Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků – Bc. Tereza Humenská
Bc. Tereza Humenská
Diplomová práce
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků
Perceived Self-Efficacy of Teachers in Relation to the Educational Process for Socially Disadvantaged Pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímanou vlastní účinností učitelů ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků na vzdělávací úrovni ISCED 1 a 2. Teoretická část diplomové práce se věnuje vymezení pojmu "sociální znevýhodnění" a mechanismům jeho vzniku. Rozebírá osobnost sociálně znevýhodněného žáka v kontextu českého školství a věnuje se vzdělávání této specifické skupiny žáků. Pozornost je směřována …víceAbstract:
The thesis deals with the perceived self-efficacy of teachers in relation to the education of socially disadvantaged pupils at educational ISCED level 1 and 2. The theoretical part of the thesis deals with the definition of the concept of "social disadvantage" and the mecha-nisms of its formation. It analyzes the personality of socially disadvantaged pupil in the context of Czech education system and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUMENSKÁ, Tereza. \textit{Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/xgiaqr/.
Jak správně citovat práci
Humenská, Tereza. Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí
Klára Trčková -
Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku
Klára Tylšarová -
Vnímaná vlastní účinnost klíčových pracovníků v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc.
Jana Stratilová -
Peer aktivity jako prostředek podpory vnímané vlastní účinnosti
Lenka Cirhanová -
Vnímaná vlastní účinnost (self-efficacy) a pracovní výkonnost
Štěpán Markvart -
Souvislost orientace na budoucnost a vnímané vlastní účinnosti v pozdní adolescenci
Michaela Kotasová -
Vnímání vlastní účinnosti pracovníků Úřadu práce ČR při práci s nezaměstnanými
Zita Alánová -
Souvislost vývojového traumatu a vlastní vnímané účinnosti u adolescentů
Veronika Bursová