Zvýšení návštěvnosti a atraktivity Týdne kultury na Valašsku – Jesika Hýblová
Jesika Hýblová
Diplomová práce
Zvýšení návštěvnosti a atraktivity Týdne kultury na Valašsku
The Increasing Attendance and Attractiveness of the Week of Culture in the Wallachia Region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zvýšením návštěvnosti a atraktivity festivalu Týden kultury na Valašsku. Práce analyzuje stávající nabídku služeb Resortu Valachy, předchozí ročníky festivalu z hlediska návštěvnosti a spokojenosti zákazníků i konkurenční události konající se během letní sezóny v blízkém okolí Velkých Karlovic. Data potřebná pro zpracování analýz byla získána komunikací s marketingovým ředitelem …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the increasing attendance and attraction of the Week of culture in the Walachia region. This thesis analyses the current range of services offered by the Resort Valachy, the attendance of the previous years of the festival, customer satisfaction and competitive events, which take place during the summer season nearby Velké Karlovice. The data needed to process the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hýblová, Jesika. Zvýšení návštěvnosti a atraktivity Týdne kultury na Valašsku. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Zlínský zámek pro doprovodný či filmový program Zlín Film Festivalu
Marta Vavřinová -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp
Kateřina Janotová -
Event marketing: Zažij Vietnam
Quynh Trang Pham -
Event marketing
Kryštof JOHÁNEK -
Event marketing festivalového projektu Drum "N" Huss
Jakub Hodina -
Event marketing
Kateřina ČEČILOVÁ -
Event marketing a možnosti jeho aplikace
Alena Gregorová