Kateřina Páchová
Bakalářská práce
Marketing služeb
Services Marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem služeb jakožto celkem, avšak s výhradním zaměřením na leteckou dopravu. Marketing služeb hraje v dnešním světě velmi důležitou roli s ohledem na jeho rozdílnost ve srovnání s marketingem hmotných statků. Teoretická část se zaměřuje na základní definici marketingu služeb a jeho porovnání s marketingovým mixem. Jsou zde také detailně rozebrány jednotlivé pilíře …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with services marketing in general, however there is a main focus on aviation industry. Services marketing plays a very important role in current world regarding differences between services marketing and marketing of tangible goods. The theoretical part describes the major meaning of services marketing same as comparison with marketing mix. In the theoretical part detailed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík
Název
Vložil
Vloženo
Práva