Edukační robotika jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení na 1. stupni ZŠ – Barbora ŠVEHLOVÁ
Barbora ŠVEHLOVÁ
Diplomová práce
Edukační robotika jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení na 1. stupni ZŠ
Educational Robotics as a Means for Developing Computational Thinking at the Primary School Level
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím edukační robotiky jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení u žáků na prvním stupni základní školy. Cílem práce bylo zjistit pomocí dotazníkového šetření, zda se robotické pomůcky využívají na školách v Plzeňském kraji, jaké konkrétní robotické pomůcky jsou používaný a v jakých vyučovacích oblastech nacházejí uplatnění. Na základě zjištěných dat bylo navrženo …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the use of educational robotics as a means of developing computational thinking in pupils at the primary school level. The aim of the thesis was to determine, through a questionnaire survey, whether robotic tools are used in schools in the Pilsen Region, which specific robotic tools are used, and in which subject areas they are applied. Based on the collected data, six …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Průcha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVEHLOVÁ, Barbora. Edukační robotika jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2025. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Informatické myšlení v rámci systému vzdělávání na českých středních školách
Martin Šír -
Metodika práce ve sdíleném výukovém prostředí (cloud) při rozvoji informatického myšlení a programování
Miroslav JURIČEK -
Rozvoj informatického myšlení pomocí robotických hraček na 1. stupni základních škol
Karolína Gasslerová -
Robotická stavebnice jako prostředek pro rozvoj abstraktního myšlení žáků základní školy
Jan BAŤKO -
Problematika přechodu žáků z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ
Tereza MANOVÁ -
Vztah vizuálních prostředků a textů v učebnicích němčiny pro první stupeň ZŠ
Lucie Ptáčková -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Hodnocení obtížnosti vybraných učebnic pro první stupeň ZŠ
Tereza Hrbáčková