Interkultúrna kooperácia zamestnancov v podniku ŠKODA AUTO – Štefan Kršiak
Štefan Kršiak
Bakalářská práce
Interkultúrna kooperácia zamestnancov v podniku ŠKODA AUTO
Anotace:
Bakalárka práca prezentuje výsledky výskumu interkultúrnej spolupráce zamestnancov v podniku Škoda Auto na základe analýzy dokumentov a polo štruktúrovaného rozhovoru. Práca je rozdelená do dvoch kapitol. V prvej kapitole sa nachádza charakteristika kultúry, interkultúrnych dimenzií, interkultúrnej psychológie, interkultúrnej komunikácie a manažmentu v súvislosti s nemeckou a českou kultúrou. Druhá …víceAbstract:
The bachelor thesis presents research results of cross-cultural cooperation of the employees in Škoda Auto on the basis of analysis of documents and semi-structured interviews. The thesis is divided to two chapters. In the first one, there are characteristics of cultures, cross-cultural dimensions, cross-cultural psychology, cross-cultural communication and management in connection with German and …víceKlíčová slova
Kultúra kooperácia interkultúrna spolupráca interkultúrne dimenzie interkultúrna psychológia interkultúrny manažment interkultúrna komunikácia česká kultúra nemecká kultúra ŠKODA AUTO. Culture cooperation cross-cultural collaboration cross-cultural dimensions cross-cultural psychology cross-cultural management cross-cultural communication Czech culture German culture ŠKODA AUTO.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/0gtfc1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Cultural awareness - Czech and Indian cross - cultural business communication
Dana Moravcová -
Emoticons and emojis in cross-cultural perspective: Narrative systematic review
Jiří Svoboda -
Cross-cultural issues affecting communication in multinational companies
Monika PĚNČÍKOVÁ -
Cross-cultural Communication
Mikuláš Josek -
Firemní kultura ŠKODA AUTO a.s.
Claudia Davidová -
Řád německých rytířů a zámecká hudební kultura v Bruntále na přelomu 18. a 19. století
Markéta Haničáková -
The Czech and German culture, a project management Industry 4.0 case study
Ladislav Kinda -
Firemní kultura ve vybrané nadnárodní společnosti
Mária Hegedűšová