Návrh na zlepšení marketingové strategie produktu „Studentský účet“ GE Money Bank – Hana Veselá
Hana Veselá
Bakalářská práce
Návrh na zlepšení marketingové strategie produktu „Studentský účet“ GE Money Bank
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie studentského účtu pro GE Money Bank a.s. s cílem rozšíření klientského portfolia daného segmentu. Během kvantitativního výzkumu, který byl uskutečněn na středních školách ve městě Znojmě, byla porovnána nabídka produktů bank určených pro studenty a mládež. Výsledky výzkumu pak byly využity pro navržení nové marketingové strategie.Abstract:
This bachelor work focuses on the marketing strategies of the student account for GE Money Bank a.s. with the aim of the extension of the clients´ portfolio of the given segment. During a quantitative research which was carried out at the secondary schools of the town of Znojmo the offer of the products for students and youth was compared. The results of the research were then used for the proposal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
http://theses.cz/id/0u857w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÁ, Hana. \textit{Návrh na zlepšení marketingové strategie produktu „Studentský účet“ GE Money Bank}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/0u857w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Kvantitativní marketingový výzkum
Jana Andrášiková -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná
Název
Vložil
Vloženo
Práva