Marketingová komunikace fotbalového klubu FC Baník Ostrava – Veronika Kopřivová
Veronika Kopřivová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace fotbalového klubu FC Baník Ostrava
Anotace:
Bakalářská práce „Marketingová komunikace fotbalového klubu Baník Ostrava“ se zabývá analýzou jednotlivých složek komunikačního mixu využívané tímto klubem. V praktické části byla vypracována SWOT analýza identifikující silné a slabé stránky klubu, včetně vymezení příležitostí a hrozeb. V neposlední řadě bylo provedeno dotazníkové šetření zaměřené na zjištění spokojenosti fanoušků tohoto klubu s marketingovou …víceAbstract:
The bachelor thesis “The marketing communication of the football club Baník Ostrava” deals with the analysis of particular components of the marketing mix used by this club. In the practical part the SWOT analysis identifying the strengths and weaknesses of the club, as well as the opportunities and threats, was worked out. A questionnaire survey was conducted focused on finding out the satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/0y3avi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Eva Vašíčková -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Specifika komunikace v prostředí on-line pc her
Nikola Trunečková -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kopřivová, V.
26. 4. 2015