Oskar Kříženecký

Bakalářská práce

Marketing bez velkého kapitálu

Anotace:
Práce se v teoretické části zaměřuje na hodnotový marketing v moderním pojetí. Naznačuje, jak je potřeba propagovat svoji firmu v novém období 21. století s ohledem na celkovou globalizaci a propojení světa pomocí internetu. Zdůrazňuje roli zákazníka. Celkově dává teoretický základ pro všechny začínající marketéry nebo podnikatele, kteří vidí marketing i jinak, než pouze prostředek na utracení obrovského …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis focuses on the marketing of values in a modern conception. It shows how it is necessary to promote your business in a new era of the 21st century in regards to the overall globalization and interconnection of the world via the Internet. It emphasizes the role of the customer. Overall, it provides a theoretical basis for all aspiring marketers or entrepreneurs who …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor: http://theses.cz/id/22do4p/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty