Oskar Kříženecký
Bakalářská práce
Marketing bez velkého kapitálu
Anotace:
Práce se v teoretické části zaměřuje na hodnotový marketing v moderním pojetí. Naznačuje, jak je potřeba propagovat svoji firmu v novém období 21. století s ohledem na celkovou globalizaci a propojení světa pomocí internetu. Zdůrazňuje roli zákazníka. Celkově dává teoretický základ pro všechny začínající marketéry nebo podnikatele, kteří vidí marketing i jinak, než pouze prostředek na utracení obrovského …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis focuses on the marketing of values in a modern conception. It shows how it is necessary to promote your business in a new era of the 21st century in regards to the overall globalization and interconnection of the world via the Internet. It emphasizes the role of the customer. Overall, it provides a theoretical basis for all aspiring marketers or entrepreneurs who …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/22do4p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingových a propagačních aktivit u organizátorů veřejné dopravy
Petra Hrdličková -
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Veronika Anděrová -
Marketingová komunikácia spoločnosti Autobusová doprava Púchov, a. s. s využitím informačných technológií
Andrea Gašpárková -
Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní
Martin Kvapil -
Použitie Google aplikácií a nástrojov v podniku
Dávid Fiala -
Možnosti vstupu zahraničních firem na čínský realitní trh a návazné sektory
Ivana Švecová -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao