Komunikační mix ve vybraném podniku / instituci – Petr Svoboda
Petr Svoboda
Bakalářská práce
Komunikační mix ve vybraném podniku / instituci
Anotace:
Cílem práce je najít příčinu nespokojenosti zákazníků s komunikací podniku. Je zpracována analýzou teorie jednotlivých složek komunikačního mixu a návrhem zlepšení v souvislosti s budoucí činností. Zaměřena je na komunikaci se zákazníkem a na využívání jejích elektronických forem. Hlavním problémem je nekoordinace marketingového oddělení a nedostatek informací o marketingové a komunikační strategii …víceAbstract:
The main objective of this work is to find the reason for customer dissatisfaction with regards to company communication. It is processed by analysis of individual parts of the communication mix and suggests improvements for future tasks. The focus is on customer communication using various electronic forms. The main issues are lack of coordination in the marketing department and insufficient information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/24y03d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Michaela Roháčková -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Direct marketing jako součást komunikačního mixu.
Jiří Jasenský -
Direct marketing jako součást komunikačního mixu
Jiří Jasenský -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Sabina Vojtíšková -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Lenka Grundová
Název
Vložil
Vloženo
Práva