Turistický balíček, jako marketingový nástroj – Roman Simonides
Roman Simonides
Bakalářská práce
Turistický balíček, jako marketingový nástroj
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem komponovaného turistického produktu (balíčku) s názvem Cyklistický výlet Národním parkem Podyjí, který je zaměřen převážně na segment návštěvníků z Vídně a blízkého okolí. Tento návrh má přispět zejména k rozvoji cestovního ruchu ve Znojmě, a tím zvýšit návštěvnost v této destinaci. Tvorbou SWOT analýzy bude přispěno k odhalení silných a slabých stránek a také příležitostí …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the proposal of the composed tourism product (package) called „Cyklovýlet Národním parkem Podyjí“, which is mainly focused on the segment of visitors from Vienna and near surroundings. This proposal is intended to contribute especially to the development of tourism in Znojmo, and thereby help to increase the visit rate in this locality. Creation of the SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2011
Identifikátor:
http://theses.cz/id/3cqum9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIMONIDES, Roman. \textit{Turistický balíček, jako marketingový nástroj}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/3cqum9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Karolína Reinerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Plhoňová, V.
16. 5. 2011
David, L.
31. 5. 2011
Simonides, R.
1. 5. 2011