Návrh nové komunikační strategie společnosti Xerox Czech Republic s.r.o. – Veronika Mrkvičková
Veronika Mrkvičková
Diplomová práce
Návrh nové komunikační strategie společnosti Xerox Czech Republic s.r.o.
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je návrh nové komunikační strategie pro společnost Xerox Czech Republic s.r.o., která působí na trhu s IT zařízením. Nová komunikační strategie bude vycházet jak z výsledků vnitřních i vnějších analýz, tak z výsledků dotazníkového šetření. Nová komunikační strategie bude také vycházet z předem nastavených komunikačních pilířů společnosti.V první části práce se zabývám vymezením …víceAbstract:
The topic of my diploma thesis is to make a proposition for a new communication strategy for Xerox Czech Republic s.r.o., which is a company that provides IT solutions on the market. The new communication strategy will be deduced not only from the results of internal and external analyses, but also from results of a questionnaire. The new communication strategy will correspond mainly with pre-set …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/4jsvob/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRKVIČKOVÁ, Veronika. \textit{Návrh nové komunikační strategie společnosti Xerox Czech Republic s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/4jsvob/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů
Práce na příbuzné téma
-
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Monika Lipková -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová -
Zvýšení konkurenceschopnosti farmaceutického podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jakub Bína -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Michal Gerčák