Web 2.0, sociální sítě a budoucnost – BcA. Marek SUCHÁNEK
BcA. Marek SUCHÁNEK
Bakalářská práce
Web 2.0, sociální sítě a budoucnost
1. Theoretical Part: Web 2.0. Social Networking and Future 2. Practical Part: Community Portal Webdesign
Anotace:
Teoretická bakalářská práce si klade za cíl shrnout základní principy a pravidla termínu web 2.0, charakterizovat fungování sociálních sítí a letmé nahlédnutí do předpokládané budoucnosti internetu a zvlášť zkoumaných aspektů. Zaměřím se zejména na sociální, technické, designové a okrajově poté na marketingovo-ekonomické oblasti.Abstract:
This theoretical bachelor?s thesis aims to summarize the basic principles and rules of the Web 2.0, to characterize the functioning of social networks and to provide a brief insight into the anticipated future of the Internet as well as the aspects discussed in the paper. I will focus primarily on social, technical and design aspects of the topic, and secondarily also on its marketing and economic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2010
Identifikátor:
15058
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SUCHÁNEK, Marek. Web 2.0, sociální sítě a budoucnost. Zlín, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 08. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Principy a pravidla přidělování značek státní příslušnosti a rejstříkových značek civilních letadel
Ismael Taoufik -
Identita a anonymita uživatele na webu 1.0 a webu 2.0
Roman Gamanov -
Osobní fotografie a její sociální funkce ve věku webu 2.0
Tomáš Ječmínek -
Společenská odpovědnost firem a web 2.0
Jan Brandejs -
LIBRARY 2.0 - možnosti využití technologií Webu 2.0 pro zlepšení služeb knihovny
Martin Čech -
Prezentace a konstrukce identity prostřednictvím webu 2.0
Roman Novotný -
Marketingové strategie brněnských kulturních organizací s využitím prvků webu 2.0 pohledem kompetentních pracovníků
Jana Rybářová -
Péče o zákazníky s využitím nástrojů Web 2.0
Filip Ščotka