Tomáš Svoboda

Diplomová práce

Návrh nové komunikační strategie v podniku

Anotace:
V této diplomové práci je řešena problematika marketingové komunikace v offline a online provedení při návrhu nové strategie komunikace. V teoretická část začíná úvodem do marketingu, kdy se postupnými kroky dostáváme ke komunikačnímu mixu. Díky těmto základním pojmům řeší důležité složky digitálního marketingu, které jsou nutné znát pro bližší pochopení praktické části. Pro vytvoření návrhu nové komunikace …více
Abstract:
This diploma thesis deals wih issue of offline and online marketing communication and implementation in the design of a new communication strategy. The theoretical part begins with an introduction to marketing, where we gradually get to the communication mix. Thanks to these basic concepts they solve important components of digital marketing, which are necessary to know for a closer understanding of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/4wr3jf/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty