Marketingový mix velkého podniku – Bc. Adam Kopřiva
Bc. Adam Kopřiva
Bakalářská práce
Marketingový mix velkého podniku
Marketing mix of a large company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce „Marketingový mix velkého podniku“ je navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení stávajícího marketingového mixu ve velkém podniku. Jako podnik byla vybrána maloobchodní společnost Lidl Česká republika v.o.s., na níž se vztahuje praktická část práce. Teoretická část práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingového mixu. Praktická část práce obsahuje představení společnosti …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis „Marketing mix of a large company“ is to propose advice, which will improve the current marketing mix of the large company. As the large company was choose the retail company Lidl Česká republika v.o.s., about which is the practical part. The theoretical part is focus on the theoretic basics about the marketing mix. The practical part contains the introduce of the Lidl …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/yaa9s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Mikšík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič