Ing. Zuzana Števůrková

Bakalářská práce

Tomáš Baťa a jeho přínos pro rozvoj reklamy

Tomáš Baťa and His Contribution to Advertising Development
Anotace:
Abstrakt Práce zaznamenává vývoj a způsoby propagace společnosti Baťa s okrajovým zaměřením na související historické události, které je potřeba brát v potaz, při snaze pochopit smysl vývoje a prezentace společnosti. Zároveň se práce zabývá komparací dobových principů propagace obuvnických výrobků a současných tendencí.
Abstract:
Abstrakt The thesis monitors the evolution and methods of promotion of Baťa’s company with marginal focus on the historical circumstances which are necessary to take into consideration trying to understand the sense of development as well as the company's present day presentation style. At the same time the thesis deals with the comparison of of the then shoemaking promotion and current tendencies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marie Hamplová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní