MARKETINGOVÝ KOMUNIKAĆNÍ MIX VYBRANÉHO HOTELU – Juraj Popovič
Juraj Popovič
Bakalářská práce
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAĆNÍ MIX VYBRANÉHO HOTELU
Anotace:
Bakalárska práca ,,Marketingový mix vybraného hotela“ sa zameriava na vývojovú situáciu súčasného stavu hotelového marketingu. Práca sa skladá s troch častí, v prvej časti sa nachádza teoretická časť popisujúca základnú teóriu marketingových procesov v hoteloch, druhá časť obsahuje analytický proces, ktorý slúži na opísanie skutočného stavu hotela a marketingových procesov, tretia časť sa zameriava …víceAbstract:
The bachelor´s thesis „ Marketing mix of a selected hotel “focuses on the development situation of the current state of hotel marketing. The work consists of three parts, the first part contains a theoretical part describing the basic theory of marketing processes in hotels, the second part contains an analytical process that describes the actual state of the hotel and marketing processes, the third …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/5rjdun/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus, B6503 / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingovej stratégie a dizajnu pre novovznikajúcu cukrársku výrobu
Nikola Vidová -
Sociálne média ako nástroj marketingovej komunikácie pre vybraný podnik
Katarína Šavlová -
Návrh marketingovej stratégie pre konkrétny podnik
Wanda Lesley Ann Špániková -
Online marketingové nástroje při zvyšování povědomí obchodu se značkovým oblečením
Cristina Marešová -
Návrh marketingového mixu pre vybraný podnik
Patrik Rychnavský -
Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.
Kristýna Hrubčíková -
Subjekty a nástroje marketingové komunikace při adaptaci ruskojazyčných studentů v ČR
Kristina Vasilyeva -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Burešová, P.
7. 5. 2021
Sellnerová, N.
29. 9. 2021