Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení – Kamila Merad
Kamila Merad
Bakalářská práce
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
Anotace:
Předložená bakalářská práce je zaměřena především na charakteristiku obchodování na internetu v rámci B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, popis marketingu. V první části je popsán trh v 21. století, na který navazuje vytyčení základních pojmů v rámci marketingu, dále je vymezena e-commerce, její výhody a nevýhody, fakta o B2C e-commerci v České …víceAbstract:
The presented bachelor’s thesis is focused mainly on the characteristics of internet commerce within B2C e-commerce in the Czech Republic, defining advantages and disadvantages for seller and consumer, description of marketing. The first part describes the market in the 21st century, which is followed by the definition of basic terms in marketing, then it defines e-commerce, its advantages and disadvantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/5u3b5h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MERAD, Kamila. \textit{Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/5u3b5h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor