Hodnocení spokojenosti zákazníků hypermarketu Albert – Jiří Šmahaj
Jiří Šmahaj
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků hypermarketu Albert
Anotace:
Tématem bakalářské práce je hodnocení spokojenosti zákazníků znojemského hypermarketu Albert. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů, jako jsou marketingový výzkum, jeho techniky, nástroje a postupy; techniky a zdroje získávání informací; marketingový mix; způsob měření spokojenosti zákazníka. Praktická část se zabývá analýzou společnosti …víceAbstract:
The object of this thesis is the evaluation of the customer satisfaction with the hypermarket Albert in Znojmo.The theoretical part is focused on term definition such as marketing research, its methods, instruments and procedures; techniques and sources of gathering information; marketing mixture; method of customer satisfaction evaluation. The practical part deals with the analysis of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/6aay8j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠMAHAJ, Jiří. \textit{Hodnocení spokojenosti zákazníků hypermarketu Albert}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/6aay8j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková
Název
Vložil
Vloženo
Práva