Vyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosti – Valerie Tomášková
Valerie Tomášková
Bakalářská práce
Vyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosti
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovým mixem, komunikačním mixem a popisuje principy nastavení komunikačních kampaní. V praktické části se pak zabývá vývojem off-line a online marketingu s důrazem na online marketing a vyhodnocením 3 komunikačních kampaní společnosti AMC v letech 2016, 2017 a 2018. Sleduje také vývoj investic do off-line a online marketingu v daných kampaních a …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing mix, communication mix and describes the principles of setting up communication campaigns in the theoretical part. The practical part deals with the development of off-line and online marketing with an emphasis on online marketing and evaluation of 3 communication campaigns of AMC in 2016, 2017 and 2018. It also monitors the development of investments …víceKlíčová slova
marketingový mix komunikační mix komunikační kampaň online marketingová komunikace off-line marketingová komunikace cílová skupina sociální sítě marketing mix communication mix communication campaign online marketing communication off-line marketing communication target group social networks
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/6l1j8s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMÁŠKOVÁ, Valerie. \textit{Vyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/6l1j8s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Marketingová komunikace restauračního zařízení
Soňa Paldusová -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Off-line vs. online marketing ve společnosti Form Factory s.r.o
Anna Dörflová -
Návrh marketingové komunikace v hotelu
Javidan Ahmadov -
Marketingová komunikace restaurace
Helena Sadová -
Marketingová komunikace společnosti MODUS, spol. s. r. o.
Nikola Jedličková -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Ondřej Kounovský